سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در شهرستان خوسف

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خوسف از برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

بشیری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یادواره شهدای دفاع مقدس در خوسف با حضور خانواده‌های شهدا، مسئولان و مردم برگزار خواهد شد.

او افزود: این مراسم در فضای باز مسجد امام جعفر صادق (ع) این شهرستان و با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بشیری بیان کرد: این یادواره با همکاری پایگاه مقاومت بسیج شهدای عبادی، پایگاه مقاومت بسیج ام ابیها (س)، حوزه مقاومت بسیج شهید چمران و گردان دوازدهم امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


فرمانده ناحیه مقاومت سپاه خوسف با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اقتدار ایران به برکت انقلاب، پایداری و هدایت گری‌های عالمانه رهبری روز به روز فزونی یافته و به الگویی برای ملت‌های اسکتبار ستیز تبدیل شده است و زنده نگه داشتن خاطرات هشت سال دفاع مقدس لازم است تا نوجوانان و جوانان هم ایستادگی و مقاومت را بیاموزند.

او در ادامه گفت: سرکشی، دیدار، دلجویی و بررسی مشکلات خانواده‌های شهدا و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.