سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد؛

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در کردستان

گیتی منش از تامین و توزیع بیش از ۱۵ هزار تن گاز مایع در نواحی ۹ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان که در جهت ساماندهی و مدیریت توزیع گاز مایع و همچنین اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گاز مایع از تاسیسات گاز شهرستان بیجار بازدید کرد و گفت:در شش ماهه نخست سال جاری ۱۵ هزارو ۳۰۰ تن گاز مایع در استان تامین و مصرف شده است.

گیتی منش سپس از وجود ۲۴ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید سوز که بر اساس آخرین راستی آزمایی صورت گرفته مصرف کننده گاز مایع هستند خبرداد و اظهارداشت:گازمایع این دسته از مصرف کنندگان از طریق هفت شرکت موزع و۱۳۰ نمایندگی توزیع در استان توزیع می‌گردد.

این مقام مسئول با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مصرف کنندگان گاز مایع از همراهی مسئولین و عاملین توزیع در جهت اجرای مطلوب طرح توزیع الکترونیک گاز مایع تشکر نمود و افزود: با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه و کوهستانی بودن استان می‌بایست شرکت‌های موزع نسبت به جذب سهمیه تخصیصی گاز مایع استان از مبادی تامین و توزیع مناسب اقدام، تا خللی در سوخت رسانی به شهروندان ایجاد نگردد.

گیتی منش با اشاره به وجود ۸ باب تاسیسات گازمایع درسطح استان و توزیع ماهانه ۲ هزارو ۵۵۰ تن گازمایع از عدم کمبود در خصوص عرضه گازمایع جهت مصرف کنندگان واقعی خبر داد و افزود:تاکنون۱۶۵۰۰تراکنش در بستر الکترونیک گاز مایع خانوار‌های مصرف کننده صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، کنترل و نظارت بر نحوه توزیع گاز مایع را جز وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برشمرد و با بیان این مطلب که این شرکت صرفا کار تامین آن را بر عهده دارد افزود: آماده هرگونه همکاری لازم با سازمان صمت جهت کنترل و نظارت هستیم.

گیتی منش با تاکید بر ناایمن و غیراستاندارد بودن استفاده از کپسول گازمایع (LPG) به عنوان سوخت خودرو اظهار داشت:میزان گاز مایع جذب شده دراستان جهت مصارف خانگی و اصناف مورد تائید سازمان‌های متولی است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.