سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته حوادث:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق/دستگیری ۱۳ سارق در کرمانشاه

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از کشف مقادیری کالای قاچاق توسط مرزداران هوشیار و تلاشگر هنگ‌های مرزی تابعه استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ یحیی الهی فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت : مرزداران جان بر کف این استان با تلاش و جدیت و با رعایت کامل دستورالعمل‌های مربوطه طی انجام عملیات‌های منسجم موفق به کشف ده دستگاه تلویزیون، سی و شش دستگاه اره برقی، شصت ثوب البسه، یکصد و هشتاد و سه هزار نخ سیگار، هشتصد و پنجاه فندک و یکهزار و ششصد و نود کیلوگرم لوبیا از قاچاقچیان شدند.

او گفت : مرزداران هنگ مرزی ثلاث باباجانی نیز در راستای جلوگیری از خروج غیرقانونی احشام به خارج از کشور موفق به مهار و توقیف هفتاد و یک رأس گوساله و هشت رأس دواب شدند.

او افزود : کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را بیش از ۹ میلیارد ریال برآورد کردند.

 ۱۳ سارق در کرمانشاه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کرمانشاه از دستگیری ۱۳ سارق طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

حسین براری افزود: سارقان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

او ادامه داد: در همین راستا ۱۹ فقره سرقت که عمده آن‌ها در حوزه معابر و اماکن، قطعات و محتویات خودرو و اماکن خصوصی بود، کشف شد.

توقیف ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف شامل ۱۳ دستگاه موتورسیکلت و ۵ دستگاه خودرو در این شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شد.

عنایت فلاحی افزود: این تعداد وسیله نقلیه متخلف به علت ارتکاب تخلفاتی مانند ایجاد مزاحمت و مخدوش بودن پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او ادامه داد: از دیگر اقدامات صورت گرفته کشف ۱۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۷ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر بوده است.

فلاحی کشف ۳ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز را از دیگر اقدامات پلیس کنگاور برشمرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.