سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر حفظ آمادگی‌ها در مقابل جنگ نوین الکترونیکی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بر حفظ آمادگی‌ها در مقابل جنگ نوین الکترونیکی، هیبریدی و رسانه‌ای براه افتاده از سوی دشمن تاکید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : هیچ جنگی بجز جنگ هشت ساله تحمیلی در دوران معاصر به "دفاع مقدس" عنوان نیافت که این قداست ثمره ایمان استوار، بنیان مرصوص و خون پاک دلاورمردان و زنانی بود که با تمام هستی خود از آب و خاک کیان اسلامی دفاع کردند و با عقب ننشستن حتی از یک وجب خاک میهن، نام خود را برای همیشه در تاریخ ماندگار کردند.

او گفت : همان‌هایی که در کمال گمنامی، آنچنان بی پروا لباس عاشقی بر تن کرده و بر صف دشمنان تا دندان مسلح شتافتند که قلم از نوشتن رشادت هایشان عاجز است.

خوش اقبال افزود : آن شیرمردان و شیر زنان، مشق جهاد را از عاشورا و عاشورائیان آموخته بودند و صدای "هل من ناصرینصرنی" پیر مرادشان را با گوش جان و دل لبیک گفتند.

او افزود : تاریخ ایران گواه است که برای حفظ وجب به وجب خاک این کشور، چه خونب‌های سنگینی از پاک‌ترین جوانان این سرزمین هدیه به پیشگاه ارزشها، اعتقادات و شرافت این سرزمین شده است.

خوش اقبال ادامه داد : از گیلانغرب مقاوم گرفته تا کوه‌های ایستاده اورامانات! از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین نقطه استان کرمانشاه، شاهد رشادت‌های کرمانشاهیانی هستیم که حتی بعد از ۸ سال دفاع مقدس و در حمله ناجوانمردانه مرصاد با سلاح غیرت مقابل دشمنان این آب و خاک ایستادند و دلاورانه مدال «سینه ستبری ایران اسلامی» را بر قامت کرمانشاه غیور، آویختند.

او افزود : امروز، اما جنگ دیگر تنها یک نبرد نظامی نیست بلکه ابعاد آن در یک مواجهه تماما الکترونیکی؛ هیبریدی و رسانه‌ای معنا پیدا میکند که دشمن از طریق آن سعی در شکست باور‌ها و اعتقاداتمان دارد.

خوش اقبال گفت : جنگ روایت‌ها و باور‌ها از هر طرف به سوی این کشور در حال تهاجم است و برای به زانو در آوردن این ملت، اینبار به خانه هایمان و به افکارمان حمله ور شده است. تروریسم اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده تا با بستن راه غذا و دارو، تاب آوری مردم را طاق کند. جنگ تحریف به راه انداخته اند تا یک قاتل آدم کش را به نام فدایی این ملت! به ضمیر ناخودآگاه مردم بقبولانند! گروهک قاتل و خونخوار منافقین که دستانشان به قتل بیش از ۱۷ هزار نفر از مظلوم‌ترین مردان، زنان، کودکان و نوجوانان این سرزمین آغشته است، اینبار در (تیرانای آلبانی) با راه اندازی لشگر فیک نیوزها، روزانه هزاران پیام تحریف شده و دروغ را برای ترور فکری مردم تهیه می‌کند.

او گفت : با پروپاگاندای رسانه‌ای در پی کوچک انگاری اقتدار بزرگ نظام اسلامی در منطقه و نحیف نمایاندن توان ملت ایران هستند و همه این‌ها تکرار محاسبات کور و جهالت تاریخی شان را نسبت به پشتوانه‌های اعتقادی و روحیه سلحشوری ملت ایران نشان میدهد و با فضل و تحقق وعده نصر الهی، در این مرحله نیز ملت ایران سربلند خواهند بود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.