سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارمغان «پویش آماده باش» برای شهروندان کرمانی

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: «پویش آماده باش» نشاط و شادابی شهروندان را در فضای مجازی دوچندان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با اشاره به رسالت «پویش سراسری آماده باش» مبنی بر افزایش سهم ورزش همگانی در پیشگیری از ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ و افزایش نشاط و شادابی مردم به ویژه خانواده‌ها به‌صورت مجازی گفت: این پویش از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور در استان کرمان برگزار شد.

او افزود: یکی از اهداف پویش سراسری آماده باش، آگاهی بخشی شهروندان درباره فواید فعالیت بدنی منظم بود که خوشبختانه کمیته‌ها در این حوزه محتوا و تولیدات خوبی در فضای مجازی به شهروندان ارائه کردند.

حجت الاسلام حسینی ضمن قدرانی از مشارکت چشمگیر شهروندان تصریح کرد: این پویش به مدت ۵۰ روز در قالب برنامه‌های مجازی، ۶۰ اینوگرافی، ۵ موشن‌گرافی، ۲۰ بروشور با مشارکت هیئت‌های استانی، انجمن‌ها و کمیته‌های ورزشی تحت پوشش این هیئت که پتانسیل بالایی دارند، به اجرا در آمد.

او از همراهی و همکاری اداره کل ورزش وجوانان و خانواده بزرگ ورزش‌های همگانی قدردانی کرد و گفت: پویش آماده باش توجه به فعالیت‌های فرهنگی ـ ورزشی به ویژه بُعد همگانی آن را دوچندان کرد و قطعاً در شرایط فعلی که با کرونا درگیر هستیم، می‌تواند نتایج ارزشمندی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.