سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از میوه‌های پرثمر دفاع مقدس بود

رضایی گفت: شهید سردار سلیمانی یکی از میوه‌های دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف جنگ حضور پررنگی داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی نیز یکی از میوه‌های پرثمر دفاع مقدس بود که در عملیات‌های مختلف جنگ حضور مؤثر و پررنگی داشت و پس از دوران دفاع مقدس در ایجاد امنیت و آرامش مناطق جنوب شرق کشور نقش‌آفرینی نمود.

او افزود: با حضور در جبهه مقاومت تبدیل به یک چهره قهرمان مقاومت بین‌المللی شد که با ابتکارات و خلاقیتی که داشت راه نو و جدید را در امنیت در پیش گرفت و شهید سلیمانی در ظاهر یک نظامی بود، اما در سطح دیپلماتیک بین‌المللی و جلسات مهم با سران کشور‌ها بسیار قوی ظاهر می‌شد.

رضایی تصریح کرد: شهید قاسم سلیمانی تمام زندگی خود را وقف خدمت به اسلام و ایران اسلامی نمود، و علاوه بر آنکه یک فرد انقلابی، نظامی، دیپلماتیک، تئورسین در حفظ امنیت بود بسیار مردمی و دلسوزانه نسبت به مستضعفین عمل می‌کرد، اما در مقابل دشمنان ایران و بشریت بسیار قوی عمل می‌ایستاد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: دفاع مقدس درحقیقت یک انقلاب نظامی بزرگ بود که توانست سرزمین‌های ملت ایران را از پس از ۲۰۰ سال از تجاوزگری آزاد کنند و امنیت را به وجود آورد و امیدواریم تمام مردم کشور از این جنگ عبرت بگیرند که در آینده شاهد وقوع هیچ جنگی نباشیم و با روحیه بازدارندگی امنیت ایران اسلامی را همچنان حفظ نماییم.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.