سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحیه رزمندگان در دفاع مقدس بی‌نظیر بود

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، روحیه رزمندگان در دفاع مقدس را بی‌نظیر دانست و گفت : ریشه همه مجاهدت‌های رزمندگان در ایمان بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت : بعد از رحلت آیت‌الله بروجردی در دهه ۴۰ که مجلس قصد داشت کلمه اسلام و توبه به کتاب آسمانی را حذف کند، انقلاب اسلامی شروع به رشد و نمو کرد.

او امام خمینی (ره) را ذوب در اسلام و قرآن دانست و گفت : انقلاب اسلامی برای حفاظت از اسلام و قرآن شکل گرفت و از اول جنگ تاکنون هرکاری که انجام شده برای این ۲ میراث گرانبها بوده است.

امام جمعه کرمانشاه افزود: اسلام آنقدر قدرت دارد که امروز ایران را به یک ابرقدرت در جهان تبدیل کرده است و نام ایران در دنیا مطرح است، اما آمریکا با اینکه از نظر مادی مشکلی ندارد حتی یکی از نوچه‌هایش هم حاضر نیست به نفع او رای بدهد.

آیت‌الله علما، با اشاره به مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، افزود: باوجود همه این مشکلات باید بتوانیم این قدرت را حفظ کنیم و طبق وصیت امام راحل که مدام از اسلام حرف می‌زد، به گفته‌های ایشان فکر و تامل داشته باشیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.