سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از هزاران رزمنده پیشکسوت کرمانشاه در هفته دفاع مقدس

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : از ۳ هزار رزمنده پیشکسوت استان در هفته دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ ناصر باباخانی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت : آئین تجلیل و تکریم یک‌میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت در تهران و مراکز استان‌ها سراسر کشور و در ارتباط تصویری با مقام معظم رهبری ساعت ۱۰ صبح امروز، ۳۱ شهریورماه (اولین روز دفاع مقدس) از شبکه‌های صدا و سیما پخش می‌شود.

او با اشاره به تجلیل از ۳ هزار رزمنده پیشکسوت استان در هفته دفاع مقدس، گفت : هم‌اکنون آئین تجلیل از ۷۰۰ رزمنده پیشکسوت شهر کرمانشاه با حضور مسئولان در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان در حال برگزاری است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افتتاح نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و دستاورد‌های آن توسط ۴۰ اداره در محل پارک شاهد کرمانشاه را از دیگر برنامه‌های مهم امروز دانست و افزود: این نمایشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ پذیرای علاقمندان است.

او با بیان اینکه در مجموع بیش از هزار برنامه در هفته دفاع مقدس امسال در استان برگزار خواهد شد، افزود: «ما قوی هستیم» شعار امسال برگزاری ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری ویژه برنامه‌هایی برای بزرگداشت شهدا و مدافعان سلامت، برگزاری مسابقات فرهنگی و مجازی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه است که باباخانی به آن اشاره کرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.