سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دفاع مقدس اقتدار ایران اسلامی را در دنیا تثبیت کرد

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس عزت، اقتدار و عظمت ایران سربلند را در دنیا تثبیت و ابهت اسلام و انقلاب را به رخ جهانیان کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،حجت الاسلام حسن شیبک مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش سیستان و بلوچستان گفت : دوران دفاع مقدس دانشگاه و مکتبی است که در آن عزت و غرور ملی ایرانیان موج می‌زند بنابراین انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و تبیین رشادت‌های رزمندگان در آن دوران ابهت و عظمت کشورمان را دوچندان می‌کند.

او بیان کرد: در چهلمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهیدان ولایی بویژه یاد و خاطره سپهبد شهید قاسم سلیمانی را گرامی می‌داریم و تاکید می‌کنیم راه شهدا با قوت بیشتر تداوم دارد و ملت بزرگ ایران پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته در صحنه حاضر هستند و برای عزتمندی اسلام و انقلاب می‌کوشند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام عاشورای حسینی شکل گرفت و با تشکیل جبهه مقاومت و مقابله با تجاوز و زورگویی‌های مستکبران قوت و استحکام گرفت و هم‌اینک بعد از گذشت افزون بر چهار دهه شاهد صادر شدن آن در دنیا و ریشه کنی ظلم و ستم هستیم.

او ادامه داد: مستکبران زمان بدانند که این انقلاب با برخورداری از فرهنگ متعالی دفاع مقدس، ایثار و شهادت به حول و قوه الهی شکست ناپذیر است.

حجت الاسلام شیبک بیان کرد: ترامپ و سران مستکبر آمریکایی و صهیونیستی بدانند که ملت ایران ادامه دهنده راه خونبار شهیدان بوده و با قوت و افتخار از حریم اسلام، میهن و ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

او تاکید کرد: ملت ایران در جبهه مقاومت و ایثار با ویژگی شهادت طلبی، مبارزه با ظلم و ستم و استکبارستیزی با هر گونه تجاوز و ستم بیگانگان مقابله خواهند کرد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه خاش گفت: وضع کردن افزون‌بر چهار دهه تحریم، فشار و تحمیل جنگ هشت ساله به هیچ وجه نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از مسیر دفاع از حریم اسلام و ولایت دور کند.

او اظهارداشت: ملت ایران با ادامه راه شهدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اقتدار و عظمت اسلام را برای جهانیان به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.