سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از فردا؛

افزایش ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی بیرجند به بالای ۶۰ درصد

شهردار بیرجند گفت: با بازگشایی مدارس و استفاده دانش آموزان از حمل و نقل عمومی، ناوگان فعلی جوابگوی حجم تردد‌ها نیست و از اوایل مهرماه ظرفیت ناوگان افزایش می‌یابد.

جاوید شهردار بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بخشی از ناهماهنگی‌ها و شلوغی اتوبوس‌های درون شهری مربوط به دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در خصوص حضور نیافتن در تجمع‌ها و ابلاغ کاهش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی است که ما را در خدمت رسانی به شهروندان دچار مشکل کرده است.

او افزود: بازگشایی مدارس هم موجب شلوغی اتوبوس‌ها در زمان شروع و پایان ساعات کاری مدارس و ادارات شده است که ظرفیت فعلی ناوگان جوابگوی نیاز شهروندان نیست.


بیشتر بخوانید


جاوید با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی فعال است، گفت: منتظر دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش هستیم تا ببینیم وضعیت بازگشایی مدارس به چه صورت خواهد بود تا متناسب با آن سایر ناوگان را فعال کنیم.

شهردار بیرجند با بیان اینکه امسال سامانه حمل و نقل دانش آموزی (سپند) فعال نیست، اظهار کرد: پارسال ۳۲۷ دستگاه حمل و نقل جابجایی دانش آموزان را انجام می‌دادند که ۴۰ دستگاه آن مینی بوس و بقیه سواری آژانس بودند.

او ادامه داد: جدا از همه ناهماهنگی ها، تلاش می‌کنیم که از اوایل مهر ماه ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی و بخش خصوصی را افزایش دهیم تا شهروندان در سفر‌های درون شهری مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.