سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انفجار در مسیر کاروان نظامیان تروریست آمریکا در بابل عراق

یک کاروان نظامیان تروریست آمریکایی در الحه در استان بابل عراق با ۵ بمب کنارجاده‌ای هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رسانه عراقی صابرین نیوز، منابع خبری اعلام کردند یک کاروان نظامیان تروریست آمریکایی در الحه در منطقه الامام در استان بابل عراق با چند بمب کنارجاده‌ای هدف حمله قرار گرفت.

به گفته این منابع کاروان نظامی آمریکا هدف انفجار ۵ بمب کنارجاده‌ای قرار گرفته است و ماشین‌های آتش نشانی و پلیس عراق در حال عزیمت به محل انفجار هستند.

هنوز جزئیات بیشتری درباره تعداد تلفات احتمالی این حمله منتشر نشده است.

صابرین نیوز شب گذشته نیز اعلام کرد ۲ فروند راکت به پایگاه نظامی ویکتوریا در اطراف فرودگاه بغداد که محل حضور نظامیان آمریکایی در این کشور است، اصابت کرده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
reza
۱۲:۴۸ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
تا هفت هشت سال این ارتش سنتکام آمریکا بود که با حمایت و پشتیبانی از تروریست های داعش در سوریه و عراق با همین روش نیروهای رزمی ارتش عراق و سوریه را زمینگیر کرده بود..........حالا خودش با حملات معکوس شده مبتلا به همین روشهای ایذائی و پارتیزانی شده بهترین کار برای ارتش سنتکام آمریکا این است که آب و خاک اشغالی عراق و سوریه را ترک کند و پایگاههای نظامی خود را که در خاک اشغالی سوریه و عراق ایجاد کرده ترک کند.........والا بعنوان اشغالگر نظامی محسوب شده و حق دفاع مشروع در مقابل اشغالگر حق ملت سوریه و عراق است.........