سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ اثر ملی از سردار دل‌ها در جشنواره فیلم کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به حضور ۶ اثر ملی در بخش شهید حاج سلیمانی نخستین جشنواره فیلم کرمان گفت: در این جشنواره از همه این آثار تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در مراسم افتتاح اولین جشنواره فیلم کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا گفت: جشنواره فیلم کرمان به عنوان یک رویداد سینمایی مهم در کرمان آغاز شده است و امیدواریم در سال‌های آینده نیز شاهد برگزاری آن باشیم.

او افزود: طی برگزاری جشنواره، بخش ویژه یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بخش مسابقه، بخش جنبی کارگاه‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی فیلم‌های به نمایش در آمده برپا خواهند شد.

علیزاده هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای سطح کیفی و کمی آثار‌ تولیدی در قالب‌های داستانی و انیمیشن، کشف استعداد‌ها و تکنیک‌های به روز و پشتیبانی و حمایت از فیلمسازان عنوان کرد.

او  گفت: در بخش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۶ اثر به صورت ملی ارائه شده است که از همه آن‌ها قدردانی می شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: یادمان سردار شهید سلیمانی بخش ویژه جشنواره است و داوران این جشنواره در سطح استانی و ملی بودند.


بیشتر بخوانید 

آغاز به کار نخستین جشنواره فیلم کرمان


 او بیان کرد: از ۱۵۶ اثر ارسالی  به جشنواره،  ۱۰۵  اثر فیلم و ۵۱ اثر فیلمنامه هستند.

 علیزاده با اشاره به اینکه کار این جشنواره از پارسال آغاز شده است، تصریح کرد: اولین جشنواره فیلم کرمان از امشب  افتتاح شده است و تا ۳ مهر به مدت ۴ شب ادامه دارد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.