سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۳۰ شهریورماه ۹۹؛

کشف ۲۰ هزار لیتر قیر قاچاق در نیمروز / دستگیری ۱۵ خرده فروش موادمخدر در زابل

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۳۰ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ هزار لیتر قیر قاچاق در نیمروز

فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز" از کشف ۲۰ هزار لیتر قیر قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی خبر داد.

سرهنگ "علی میر گفت: ماموران انتظامی بخش "صابری" این فرماندهی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلی تانکر دار مشکوک شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از متوقف کردن این خودرو در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر قیر قاچاق و فاقد هرگونه مجوز حمل را کشف کردند، خاطر نشان کرد: خودروی تریلی توقیف و فرد متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "نیمروز" با اشاره به اینکه قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی ضربه سنگینی به اقتصاد کشور وارد می‌کند و نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دستگیری ۱۵ خرده فروش موادمخدر در" زابل"

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۱۵ نفر خرده فروش موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد ثمره حسینی  گفت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد جدی با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان با همکاری پلیس‌های تخصصی، طرح پاکسازی نقاط آلوده شهرستان، را به مرحله اجرا گذاشتند.

او  افزود: در اجرای این طرح ک تعداد ۱۵ نفر از خرده فروشان دستگیر، و تعداد ۳ بنای متروکه و آلونک که پاتوق افراد متجاهر و معتاد و کارتن خواب بود تخریب و ۲ پاتوق تهیه وتوزیع موادمخدر نیز پلمپ شد.

سرهنگ ثمره حسینی با بیان اینکه مقابله با توزیع کنندگان موادمخدر جزء اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی شهرستان می‌باشد، تصریح کرد: یکی از جرایمی که می‌تواند پدید آورنده بعضی جرایم و آسیب‌های اجتماعی دیگر باشد، خرید و فروش موادمخدر و اعتیاد به آن است.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان خاطر نشان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و از مردم نیز درخواست داریم پلیس را در اجرای موفقیت آمیز این طرح‌ها یاری کنند.

دستگیری سارق اموال ساختمان‌های درحال ساخت در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز دستگیری سارق حرفه‌ای مصالح ساختمانی و اموال ساختمان‌های در حال ساخت با ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان در ساعت پایانی شب و در حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی، به یک نفر که در حال بارگیری درب و پنجره‌های آلومینیومی یکی از ساختمان‌های نیمه ساز داخل یک وانت تویوتا بود مشکوک شدند.

او  گفت: متهم ۳۴ ساله با مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که در یک عملیات ضربتی دستگیر و به قصد و نیت خود مبنی بر سرقت اموال این ساختمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: متهم ۲۸ ساله که پس از انتقال به کلانتری چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی به ۱۱ فقره سرقت اموال ساختمان‌های درحال ساخت در چابهار اعتراف کرد.

سرهنگ کیخائی مقدم با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق موبایل قاپ با ۸ فقره سرقت در ایرانشهر

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر سارقی که در معابر عمومی اقدام به موبایل قاپی از شهروندان می‌کرد دستگیر و به ۸ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "محمود سعادتی " فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر ربایش مویایل او توسط یک جوان ناشناس در خیابان مکران ۴ ایرانشهر، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: مأموران با رصد اطلاعاتی و انجام یکسری اقدامات تخصصی مخفیگاه این سارق موبایل قاپ را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد مخفیگاه نامبرده شدند و او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر با اشاره به کشف ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در مخفیگاه سارق تصریح کرد: متهم پرونده که با توجه به دلایل و قرائن جمع آوری شده بر علیه او چاره‌ای جز بازگو کردن حقیقت نداشت پس از انتقال به کلانتری و در تحقیقات تکمیلی به ۸ فقره موبایل قاپی از شهروندان در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او  از شهروندان درخواست: از تردد در مکان‌های خلوت شهر بالاخص در ساعات پایانی شب خودداری و هنگام صحبت با تلفن همراه در معابر و پیاده رو‌ها گوشی را با دستی که طرف دیوار هست گرفته و صحبت کنند.

کشف ۶۷ هزار عدد قرص غیرمجاز در"هامون"

فرمانده انتظامی شهرستان هامون از کشف ۶۷ هزار و ۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز قاچاق در بازرسی از یک خودروی پژو ۴۰۵ خبر داد.

سرهنگ"غلامرضا شهرکی گفت:مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان هامون در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او  تصریح کرد:در بازرسی از این خودرو مقدار ۶۷ هزار و ۵۰۰ عدد قرص قاچاق و غیرمجاز پاکستانی که فاقد مجوز‌های لازم از سازمان غذا و دارو بودند کشف شد.

سرهنگ غلامرضا شهرکی خاطرنشان کرد:در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هامون در پایان از عموم مردم خواست هرگونه فعالیت مجرمانه و غیرقانونی را در سریعترین زمان ممکن با تماس تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۱۴ فقره سرقت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارقی حرفه‌ای با ۱۴ فقره انواع سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمود سعادتی" فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ ایرانشهر، موضوع در دستور کار عوامل تجسس این کلانتری قرار گرفت.

اوافزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود به جوانی ۲۷ ساله مشکوک که با انجام تحقیقات تکمیلی و تخصصی، فعالیت مجرمانه این فرد برای مأموران محرز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: با هماهنگی قضائی این سارق جوان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه داخل مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ سعادتی با اشاره به کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در مخفیگاه سارق گفت: متهم در تحقیقات علمی و فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت شامل ۵ فقره سرقت مغازه، ۵ فقره سرقت منزل، ۳ فقره سرقت تلفن همراه و یک فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری ۲ سارق موتورسیکلت در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخائی مقدم گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت موتورسیکلت در خیابان قدس این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او  افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و پلیسی توانستند سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی هر ۲ سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، گفت: این ۲ سارق که پس از رو برو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند با انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به ۴ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ کیخائی مقدم با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست: موتورسیکلت خود را به لوازم ایمنی استاندارد مجهز کنند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان اقدام شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.