سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانسون: افرادی که محدودیت‌های کرونایی را بشکنند، تا ۱۰ هزار پوند جریمه می‌شوند

نخست وزیر انگلیس از جریمه سنگین افرادی خبر داد که محدودیت‌های ناشی از کرونا را نادیده می‌گیرند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «فایننشال تایمز»، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام کرد افرادی که قوانین و محدودیت‌های جدید ناشی از کرونا را بشکنند، تا ۱۰ هزار پوند جریمه می‌شوند.

بر این اساس، اشخاصی که قوانین جدیدی را که از افراد می‌خواهد در صورت تماس با فرد مبتلا به کرونا اقدام به قرنطینه کردن خود کنند را بشکنند، تا ده هزار پوند انگلیس جریمه می‌شوند.

بوریس جانسون در رویکردی جدید، اعلام کرد این مسأله‌ای حیاتی است که هرکسی از قوانین پیروی کند. جریمه‌ها از هزار پوند برای نقض محدودیت‌های خود قرنطینگی آغاز می‌شود و تا ۱۰ هزار پوند برای افرادی که آن را تکرار کند، افزایش خواهد یافت.

بوریس جانسون گفت: هیچ کسی اهمیت این موضوع را دست کم نمی‌گیرد. قوانین جدید بدین معنا خواهد بود که شما در صورت داشتن ویروس و یا درخواست سرویس سلامت همگانی (NHS) موظف به انجام آزمایش و پیگیری هستید. افرادی که قوانین را نادیده بگیرند، با جریمه سنگین روبرو خواهند شد.

نخست وزیر انگلیس در ادامه افزود: ما نیازمند آن هستیم که آنچه در توان داریم را برای کنترل سرعت انتشار این ویروس انجام دهیم تا بیشتر افراد آسیب پذیر را از ابتلا جلوگیری کرده و از سرویس سلامت همگانی محافظت کرده و جان‌ها را نجات دهیم.
فایننشال تایمز همچنین نوشت: در راستای رویکرد سیاست «چماق و هویچ» به افراد با درآمد پایین ۵۰۰ پوند برای قرنطینه خود در خانه داده می‌شود.

همچنین قرار است بوریس جانسون، امروز یکشنبه گام‌های بیشتری را در مقابله با موج دوم مقابله با کرونا بردارد.

گفتنی است تا کنون بیش از ۳۱ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از ۹۶۲ هزار نفر بر اثر ابتلا به این بیماری، جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.