سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در یزد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: طرح توزیع الکترونیک گاز مایع با قیمت مصوب کشوری، از طریق ثبت نام در سامانه تجارت آسان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد گفت: طرح توزیع گاز مایع برای مناطق فاقد گاز شهری و روستا‌ها با استفاده از زیرساخت‌های بانکی و به صورت الکترونیک از ابتدای شهریور همزمان با سراسر کشور در استان یزد آغاز شد.

او گفت: خانوار‌ها و مراکز صنفی و صنعتی برای دریافت گاز مایع می‌توانند به سامانه تجارت آسان به آدرس https://newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه کنند و در قسمت ثبت نام خانوار، تقاضای خود برای استفاده از گاز مایع را ثبت کنند.

انتظاری اظهارداشت: مصرف گاز مایع برای خانوار‌ها و اصناف از طریق کارت بانکی که در حین ثبت نام گاز مایع به سامانه معرفی می‌کنند، شارژ می‌شود و هنگام مراجعه به عوامل توزیع گاز مایع در سطح استان با استفاده از همین کارت می‌توانند گاز مایع را دریافت کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه یزد تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح دریافت گاز مایع با نرخ مصوب نه هزار و ۷۰۰ تومان به ازای هر کپسول گاز ۱۱ کیلویی، شناسایی مصرف کنندگان واقعی در سطح کشور و استان و توسعه دولت الکترونیک است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.