سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرایان، شهرستانی بدون بیمار بستری کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان گفت: خوشبختانه با همکاری مردم، مسئولان و کادر درمان، بیمار بستری مبتلا به کرونا در این شهرستان نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بهرامی نژاد رئیس شبکه بهداشت و درمان سرایان امروز در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان گفت: شهرستان سرایان هم اکنون در وضعیت کم خطر کرونا قرار دارد و خوشبختانه هم اکنون بیمار بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان نداریم.

او ادامه داد: خوشبختانه باتوجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، مورد مشکوک به کرونا در مدارس شهرستان سرایان هم گزارش نشده است‌.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرایان همچنین با تشکر از فعالیت های انجام شده و پیگیری مصوبات کارگروه تصریح کرد: ارتقاء سطح سلامت جامعه در گرو تعامل و همکاری های همه جانبه مدیران ادارات و نهادهای شهرستان با شبکه بهداشت و درمان است.


بیشتر بخوانید


او دسترسی عادلانه ی مردم به خدمات سلامتی و احساس امنیت غذایی را برای شهروندان لازم و ضروری دانست و بر تلاش همکاران بهداشتی و دیگر دستگاه های تامین کننده سلامت و امنیت مردم تاکید کرد.

بهرامی نژاد افزود: براساس آخرین سرشماری موجود، کمترین نرخ باروری در استان، مربوط به شهرستان سرایان است‌.

پیگیری رفع نواقص سایت نگهداری پسماند و جلوگیری از رهاسازی فاضلاب خانگی در معابر شهر از سوی شهرداری و شورای شهر، لزوم حفر چاه های جذبی برای جمع آوری پساب خانگی و نظارت مستمر آموزش و پرورش و شبکه بهداشت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مدارس از مهمترین مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان سرایان بود.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.