سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی زلزله رامیان به مسکن مددجویان بهزیستی

معاون توانبخشی بهزیستی گلستان از خسارت ۱۰میلیارد ریالی زلزله رامیان به مسکن مددجویان بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، دهقان معاون توانبخشی بهزیستی گلستان در بازدید از این منطقه و دیدار با مددجویان و معلولین تحت پوشش روستا‌های زلزله زده گفت: در پی وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ و یک دهم ریشتری شهرستان رامیان در شرق استان به بیش از ۷۵ منزل مددجویی در روستا‌هایی مانند قورچای و ویرو از توابع شهرستان رامیان خسارت وارد شد.

او ادامه داد: در پی این حادثه، ستاد مدیریت بحران بهزیستی در اسرع وقت تشکیل و به منظور برآورد خسارت و حمایت‌های لازم از مددجویان و افرا دارای معلولیت تحت پوشش به منطقه اعزام شدند.

دهقان افزود:در حال حاضر این زلزله به بیش از ۷۵ منزل مددجویی خسارت وارد کرده است که ازاین تعداد ۳۱ واحد مسکونی تخریب کامل شده اند.

او گفت: ازبین رفتن دامداری و دام، لوازم منزل و لوازم توانبخشی و... از دیگر مشکلات مددجویان در زلزله اخیر بود که با توجه به شرایط کنونی و زندگی در چادر، نیاز‌های آن‌ها هم به وسایل توانبخشی و بهداشتی بیشتر شده است.

دهقان یادآور شد: به همین منظور تاکنون بیش از یکصد عدد لوازم توانبخشی از قبیل: ویلچر، سمعک، عصا، تخت، تشک مواج، واکر، توالت فرنگی، ۲۱۰ بسته پوشینه، ۶۰ بسته مواد شوینده وضدعفونی کننده و ۵۰۰ عدد ماسک توزیع شد که این خدمات همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.