سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خبر داد؛

برگزاری جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی در ایلام

سرهنگ یاسمی از برگزاری جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی خبر داد.

سرهنگ فرزاد یاسمی  معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛  اظهار داشت : هدف از برگزاری جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی پیشگیری از اعتیاد، فساد، سرقت، نزاع و درگیری و سایر آسیب‌ها و معضلات اجتماعی است که جوامع امروزی درگیر آن هستند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام افزود : علاقه‌مندان (همکاران درون سازمانی شامل کارکنان کادر، وظیفه، پیمانی و همچنین پلیس‌های افتخاری) به شرکت در جشنواره عکس با محوریت پیشگیری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی می‌توانند برای شرکت در این جشنواره، عکس‌هایی با موضوعات آسیب‌های اجتماعی نوظهور در حوزه فضای مجازی، بدپوششی وبد حجابی، تکدی گری، طلاق، اعتیاد، خشونت و نزاع، ولگردی، مزاحمت خیابانی، و... تا تعداد ۱۰ قطعه عکس به اداره امور هنری و مناسبت‌های معاونت اجتماعی انتظامی استان ارسال کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: معاونت اجتماعی انتظامی استان، این جشنواره را به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا و در راستای پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی از تاریخ ۲۹ شهریور ماه تا ۱۵ مهرماه ۹۹ برگزار می‌کند.

او با اعلام اینکه به تعدادی از عکس‌های برتر پس از بررسی و داوری توسط کارشناسان معاونت اجتماعی، جوایزی اهداء می‌شود.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.