سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی تذکری در صحن علنی مطرح شد؛

دلخوش: نهاده‌های کشاورزی مانده در گمرک دچار قارچ می‌شوند/ قاضی‌زاده هاشمی: معاون پارلمانی رئیس جمهور به موضوع دپوی نهاده‌های دامی رسیدگی کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش‌های ناجوری از دپو مواد غذایی و نهاده‌های دامی به دست ما رسیده که از آقای امیری می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید کاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در پایان جلسه علنی امروز پارلمان طی تذکری شفاهی اظهار کرد: اخیرا قیمت نهاده‌های کشاورزی حدود ۵ تا ۶ برابر افزایش یافته است و این محصولات آنقدر در گمرک می‌مانند که دچار قارچ شده و باعث بیماری دام و طور می‌شوند.

دلخوش ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش در کتاب‌های درسی نام مناطق را تغییر داده که باید برای این امر در مجلس حضور یافته و پاسخگو باشد.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی به تازگی اعلام کرده که درخت‌های دست کاشت باید پروانه بگیرند درحالی که چنین امری سابقه نداشته است، وزیر کشاورزی مانع این‌گونه بخشنامه‌ها شود.

سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این نماینده اظهار کرد: گروهی از کمیسیون کشاورزی مامور شده و بازدید به عمل آوردند، گزارش‌های ناجوری از دپوی مواد غذایی و نهاده‌های دامی به دست ما رسیده و از آقای امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی کند.

وی گفت: از طرفی گرانی ذرت و سویا باعث ایجاد بازار سیاه برای این محصولات شده است، چرا که قیمت اعلامی برای کشاورزان صرفه ندارد، از کمیسیون کشاورزی می‌خواهیم که با موارد تخلف برخورد کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.