سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای توسعه شبکه فاضلاب اهواز

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیون یورویی برای توسعه شبکه فاضلاب این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد باقری قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: امسال ۵۰ میلیون یورو و سال بعد هم به همین میزان برای توسعه شبکه فاضلاب اهواز اختصاص می‌یابد که امسال ۳ سند مناقصه برای تکمیل کلکتور شرق به طول ۷۰ کیلومتر، کلکتور غرب به طول ۱۵ کیلومتر و احداث و بهسازی ۳۵ باب ایستگاه پمپاژ در دست اجرا است.

او افزود: از آبان امسال پیمانکار این ۳ پروژه مشخص و همچنین عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب غرب اهواز با ظرفیت ۲۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز نیز به زودی شروع خواهد شد.

باقری با اشاره به اینکه یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه آب و فاضلاب این شهر معادل ۴۸ درصد طول شبکه فرسوده است و طول آن را ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر اعلام کرد و اظهار داشت: تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز  پیشرفت ۹۷ درصدی داشته و تا اسفند امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: روزانه ۲۱۰ مورد شکایت در خصوص مشکلات فاضلاب و ۸۰ مورد در حوزه آب به سامانه ۱۲۲ گزارش می‌شود که بالا آمدن آب سطح رودخانه کارون ناشی از سیل فروردین ۹۸ و بارندگی ۸۰ میلیمتری در آذر پارسال، خسارت جدی به شبکه فاضلاب اهواز وارد کرد.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسین
۱۱:۳۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
از 50 ملیون فکر کنم یک صدمشم به انجام کار نرسه خواهشن بودجه اختصاص ندهید