سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳ طرح آبرسانی روستایی در قالب پویش هرهفته الف_ب_ایران در بوشهر افتتاح شد

سه طرح آبرسانی روستایی استان بوشهر در قالب پویش هرهفته الف_ب_ایران از طریق ارتباط تصویری به دستور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مراسم افتتاح سه طرح آبرسانی روستایی استان بوشهر در قالب پویش هرهفته الف_ب_ایران با حضور استاندار بوشهر در محل آب‌شیرین‌کن روستای لاور ساحلی در شهرستان دشتی و از طریق ارتباط تصویری به دستور وزیر نیرو برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حاشیه این مراسم گفت: امروز همزمان با بیست ویکمین پویش هر هفته الف_ب_ایران، ۴۰۰ طرح آبرسانی روستایی به طور همزمان درسراسر کشور از طریق ارتباط تصویری با حضور وزیر نیرو افتتاح شد که سه طرح مربوط به این استان است.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: این سه طرح آبرسانی در شهرستان‌های دشتی و دشتستان به بهره‌برداری رسید و شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی است.

او، اعتبار اجرای این طرح‌ها را ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به طرح آب شیرین‌کن نوار ساحلی دشتی اشاره کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی است که با بهره برداری از آن به چهار روستای زیارت ساحلی، گلستان، کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

حمزه پور با اشاره به بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب آشامیدنی روستا‌های دهرود سفلی و فاریاب در شهرستان دشتستان عنوان کرد: با افتتاح دو طرح آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستا‌ها برطرف می‌شود.

او بیان کرد: امروز در ادامه پویش آبرسانی هرهفته الف_ب_ایران همزمان طرح‌های آبرسانی در ۴۰۰ روستای کشور با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.