سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تشریح دستاورد‌های جنگ تحمیلی

فرماندار اندیمشک هفته دفاع مقدس را فرصتی برای تشریح دستاورد‌های جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: ۱۳۰ برنامه در اندیمشک به همین مناسبت برگزار می‌شود.

پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای تشریح دستاورد‌های بزرگ دوران ۸ سال جنگ تحمیلی است، اگرچه حمله به ایران با حمایت همه جانبه استکبار و غرب از دشمن بعثی صورت گرفت.

او افزود: علیرغم اینکه انقلاب نوپای ما در شرایط یک جنگ ناعادلانه قرار گرفت، اما با رشادت و دلیری دلاور مردان و شیرزنان این دیار، حماسه آفرینی بی نظیر و تاریخی رخ داد.

جهانگیری با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم با تلاش و مجاهدت بی نظیر خود خالق بزرگترین حماسه‌های ایثار و استقامت شدند، اظهار داشت: دفاع مقدس برای مردم ایران اسلامی، صحنه فداکاری، شهادت طلبی و اعتقاد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی شد، همچنین این سال‌ها سرشار از معارفی است که تبیین آن‌ها برای نسل‌های جدید ضرورت دارد.

فرماندار اندیمشک به استفاده دشمن از همه ابزار‌ها و توان برای کمرنگ کردن ارزش‌های دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: اعتقاد راسخ مردم ایران اسلامی به ارزش‌های اسلام و انقلاب، مانع رسیدن دشمن به اهداف خود شده است. همچنین ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در جامعه ضرورت دارد و باید در شرایط کنونی از ظرفیت فضای مجازی استفاده شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.