سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۳۵ طرح عمرانی در شهرستان کیار به بهره‌برداری می‌رسد

معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار کیار گفت: امسال ۳۵ طرح عمرانی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد کهوانی معاون هماهنگی و عمرانی فرماندار کیار گفت: امسال ۳۵ طرح عمرانی شاخص نیمه‌تمام با اعتباری افزون بر یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

او اظهار داشت: از این تعداد طرح عمرانی، پنج در بخش راه‌های اصلی و روستایی از جمله احداث و تکمیل جاده گردشگری و توریستی منطقه جوستان ارمند در منطقه مشایخ، راه ارتباطی منطقه دوپلان باجگیران و چهارخطه کردن ۱۰ کیلومتر از محور ترانزیتی شلمزار به شهرکرد  در محدوده این شهرستان با اعتباری افزون بر یکهزار میلیارد ریال از اعتبارات ملی بهره‌برداری می‌شود.


بیشتر بخوانید


کهوانی به اجرای ۶ طرح کشاورزی در شهرستان کیار از جمله اجرای آبیاری نوین در ۵۰۰ هکتار اراضی باغی و زراعی منطقه ناغان با اعتباری افزون بر ۲۰۰ میلیارد ریال و بهسازی اجرای طرح‌های ۲۰ آبادی در بخش مرکزی و تکمیل گازرسانی به تنها دو روستای آبشار علیا و  آبشار سفلی با اعتباری افزون بر ۱۰۰ میلیارد ریال به عنوان طرح‌های عمرانی شهرستان اشاره کرد.

معاون هماهنگی و عمرانی فرمانداری با اشاره به وجود ۵۰ روستا در این شهرستان گفت: با اتصال ۲ روستای یاد شده به شبکه گاز تا دهه فجر امسال، همه شهری و روستایی این شهرستان به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.

کهرانی، به تکمیل زیرساخت‌ها و ساکن شدن بخش عمده‌ای از جمعیت روستای جدید جابه جا شده سرتنگ محمودی در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: مابقی جمعیت روستای در معرض رانش زمین سرتنگ محمودی با حدود ۳۷۰ نفر جمعیت تا پایان امسال جابه جا و در محل جدید خواهند شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.