سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشت پسته زرند با رعایت نکات بهداشتی

فرماندار زرند با اشاره به رعایت نکات بهداشتی در برداشت پسته گفت: با کارگاه های ضبط پسته ای که نکات بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی صادق زاده، فرماندار زرند گفت: باغداران در کارگا‌های ضبط پسته باید استفاده از ماسک استفاده و رعایت نکات بهداشتی را مد نظر قرار دهند و از ورود افراد آلوده به بیماری کرونا به کارگاه‌های ضبط پسته پرهیز کنند.

او با اشاره به اینکه با کارگاه‌هایی که اصول بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت نکنند، برخورد می‌کنیم، افزود: پسته یک محصول غذایی است و باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در برداشت آن رعایت شود.

فرماندار زرند تصریح کرد: امسال نیز مانند پارسال نیروی انتظامی، دادستانی و شورای تامین شهرستان زرند، محکم جلوی سارقین پسته را گرفته و حفاظت خوبی از باغ‌ها انجام می‌شود.

او  به زمینه های خوب ایجاد سرمایه گذاری در شهر زرند، همچون صنایع جنبی فولاد که بسیار اثرگذار و سودده است، اشاره و بیان کرد: درخواست ما از باغداران و کشاورزانی که از فروش محصول درآمدی دارند، این است که در صنایع جنبی کارخانه‌ها سرمایه گذاری کنند و ما نیز همه جانبه از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.