سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به آغاز موج دوم ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان از افزایش شمار مبتلایان به این ویروس خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه موج دوم ویروس کرونا برای محدوده فعالیت این دانشکده آغاز شده است، گفت: تفاوت عمده این موج با موج نخست این است که در موج اول برخی از استان‌های کشور درگیر بودند ولی حالا شاهد قرمز شدن نقاط بسیاری هستیم .

او میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی بین مردم و اصناف را رو به کاهش اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۱۲۸ بیمار در بیمارستان آیت الله طالقانی بستری هستند و ۲۸ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه در بدحالی کامل به سر می‌برند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در منطقه روز به روز در حال افزایش است، تصریح کرد: اولویت کاری ما در حال حاضر مقابله با ویروس کرونا است و نمونه‌گیری از تمام افراد مشکوک باید انجام شود.

سلمان زاده ادامه داد: آزمایشگاه تشخیصی ما در حال حاضر در ۲شیفت در حال فعالیت است و پیشنهاد تشکیل شورای سلامت با محوریت کرونا در شهرستان نیز داده شده است.

او اضافه کرد: دیروز ۴۲ مورد جدید به تعداد مبتلایان اضافه شده است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین بر تامین اقلام حفاظت فردی و همچنین تشدید آموزش عمومی به شهروندان برای استفاده الزامی بر ماسک تاکید کرد و افزود: در این بین نیاز است که بیمارستان‌های نفت و تامین اجتماعی نیز آمادگی لازم را برای همکاری با دانشکده علوم پزشکی آبادان داشته باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.