سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیامک‌های دریافتی بیست و نهم شهریور ماه؛

از درخواست اینترنت خانگی برای دانش آموزان تا سردرگمی جاماندگان طرح ملی مسکن

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم شهریور، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم شهریورماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

7512....938: با سلام و احترام چرا درمورد آزمون استخدامی اطلاع رسانی نمی کنید؟ خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


6691....936: با سلام. لطفا درخصوص گرانی مصالح ساختمانی نظارت و رسیدگی گردد. باتشکر


9676....919: سلام برای وام ودیعه مسکن با کلی درد سر صاحب خانه را راضی کردیم که کد رهگیری گرفتیم حالا سایت مسکن ملی باز می‌شود اما کد مربوطه را برای ورود به سایت که بانک عامل مشخص کنیم را دریافت نکردم.لطفا پیگیری کنید؟
با تشکر
خدا پشت و پناهتان


3610....913: باسلام خدمت رسانه عزیز  مخابرات به وای فای‌های خانگی اینترنت رایگان به دانش آموزان بدهد چون معلم ها ازطریق واتس آپ درس می دهند دانلود کردنش به صرفه نیست مصرف اینترنت هزینه بر هست توانایی خرید بسته هایی که قیمت ها بالا هستندرا نداریم، ممنون رسانه ملی عزیز پیگیری کنید متشکریم از طرف اولیا دانش آموزان


8506....938: با سلام و وقت بخیر. نزدیک به ۳ ماه هست که سایت دانشگاه آزاد به طور سراسری خراب شده و متاسفانه دانشجویان دانشگاه آزاد با سردرگمی روبرو هستند و با توجه به اینکه بسیاری از دانشجویان در این دوره با این همه مشکلات و فشارهای روانی و مشغله های فکری و گذراندن خدمت سربازی باید اقدام به ثبت نام کنند متاسفانه بارها مسئولین دانشگاه وعده هایی برای درست شدن سایت دادند اما متاسفانه هیچ کدام از وعده ها تحقق نیافت و حتی برای انتخاب واحد با مشکل مواجه هستند خواهش می کنم موضوع را پیگیری کنید.


3454....933: سلام.خسته نباشید.توروخدا سن دانشگاه فرهنگیان را افزایش دهید.


8168....913: سلام بازگشایی مدارس بسیار اشتباه بود و من که معلم هستم دلیل آن را نفهمیدم از آن بدتر اینکه چرا برای فعالیت در فضای مجازی باید معلم به اجبار در مدرسه باشد و کار کند؟دیگرفاصله گذاری مد نظر نیست ؟


9731....916: سلام و عرض ادب احترام با توجه به اینکه قرار هست نیروهای قراردادی موقت را به قرارداد مدت معین تبدیل وضعیت کنند چرا بعضی از رشته های تحصیلی گرایش آنها در دفترچه راهنما ثبت نشده است خواهش می کنم پیگیری کنید.


3818....935: با سلام در مورد وام ودیعه مسکن متاسفانه سریع سایت را بستند و چند روزهر چه تلاش کردم به طور مداوم خطا می داد و شماره تلفن ها هم اصلا جوابگو نیستند.لطفا یک مهلت دوباره برای بارگذاری مدارک بدهند.با تشکر


7417....915: سلام آموزش وپرورش چراکمک هزینه ازدواج فرزندان بازنشستگان سال نودوهشت ونودو شش پرداخت شده ولی نودوهفت خیر خواهش می کنم پیگیری کنید.


2294....930: دو روز هست پول از بانک به حساب ایران خودرو واریز نمی شود چه کار باید کرد؟


0327....916: ازکارگزاری سهام عدالت بانک سپه بپرسید که پول ۳۰درصد پرداخت می کنند۳ ماه پیش فروختیم


8629....913: با سلام بنده از کارکنان بیمارستان الزهرا در اصفهان هستم که ۶ ماه است با توجه به بیماران کرونایی هیچ حق و حقوقی دریافت نکردیم.خواهش  می کنم از کادر درمان حمایت کنید.


1624....912: باسلام در پیگیری هایتان لطفا از مسئولان سوال کنید ثبت نام جاماندگان طرح ملی مسکن تهران کی می باشد باتشکر


9245....937: شما را به خداپیگرباشید چرا پول سهام عدالت که یک ماه پیش ثبت فروش خورده پرداخت نمی شود شما رابه خدا پیگیر شوید.


 

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
م ح
۱۲:۵۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام وخدا باتشکر درمورد پی گیری پیام های مخاطبان