سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی صد‌ها واحد صنفی عکاسی و فیلمبرداری اصفهان

رئیس اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان استان اصفهان از افزایش ۱۰ برابری قیمت تجهیزات عکاسی و فیلم برداری در مقایسه با سال گذشته خبرداد.

اکبر امامی رئیس اتحادیه فیلم برداران و عکاسان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت: متاسفانه تاثیرات مخرب بازار ارز بر روی واحد‌های صنف عکاس و فیلمبردار استان باعث شده تا شاهد افزایش ۱۰ برابری قیمت تجهیزات عکاسی و فیلم برداری به نسبت سال گذشته در بازار باشیم.

او افزود: در حال حاضر قیمت یک دوربین فیلم برداری از ۴ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه فیلمبرداران و عکاسان استان اصفهان تاکید کرد: از انجایی که تمامی تجهیزات عکاسی و فیلم برداری بازار کشور از کشور‌های خارجی تامین می‌شود ایجاد یک مدیریت پویا و قوی می‌تواند از ورود دلالان به این حوزه جلوگیری کند.

امامی گفت: گرانی لوازم عکاسی و فیلم برداری در بازار موجب شده تا بسیاری از اموزشگاه‌ها و واحد‌های صنفی این حوزه  تعطیل شوند،  ۶۰۰ واحد صنفی عکاس و فیلبردار در استان اصفهان وجود دارد که متاسفانه با وجود چنین شرایطی ۱۰۳ واحد تعطیل شده اند.

رئیس اتحادیه فیلبرداران و عکاسان استان اصفهان ادامه داد:بهره نگرفتن از متخصصین حرفه عکاسی در انجام امور دولتی در ادارات مختلف باعث شده تا بسیاری از آن‌ها از این حرفه خارج شوند.

امامی گفت: با توجه به این مسئله که ۸۰ درصد واحد‌های صنفی عکاس و فیلبردار استان اصفهان استیجاری هستند در تلاش هستیم تا با ارائه تسهیلات مالی مانع از تعطیلی آن‌ها شویم.
 
انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.