سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرامیداشت دوران دفاع مقدس حائز اهمیت است

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

عادل عکرش معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بوده و مورد تاکید امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب قرار گرفته که با جانفشانی موجب بقا و رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور شدند.

او بیان داشت: بر همین اساس یکی از وظایف ما پاسداشت، بیان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درمیان جامعه به ویژه نسل جوان بوده که بدانند هم نسل‌های آنها در پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس چه رشادت‌هایی از خود به نمایش گذاشتند.

عکرش با اشاره به رعایت اصول بهداشتی برای مقابله با کرونا افزود: باتوجه به برنامه‌های ابلاغی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین برنامه‌های پیشنهادی دستگاه‌های محلی می‌طلبد این برنامه‌ها و مارسم‌های گرامیداشت این هفته هرچه با شکوه‌تر و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اصول اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.