سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرایی شدن ۱۱ مصوبه در شهرستان فردوس

فرماندار فردوس از اجرایی شدن ۱۱ مصوبه و پیگیری عملیاتی شدن ۳۶ مصوبه دیگر در این شهرستان خبر داد.

حلاج مقدم فرماندار شهرستان فردوس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از مجموع ۴۷ مصوبه‌ای که در سفر استاندار به این شهرستان منقعد شده بود ۱۱ مصوبه به طور کامل اجرایی شده است.

او افزود: تنها ۳۶ مصوبه دیگر باقی مانده است که فرآیند عملیاتی شدن آن‌ها در دست اجراست و از پیشرفت خوبی برخوردار است.

حلاج مقدم ادامه داد: این مصوبات شامل بند‌های مختلفی می‌شود که در حوزه راه و شهر سازی و حوزه‌ های ورزشی از تعداد بند‌های بیشتری برخوردار است و با احتساب این بند‌ها تعداد پروژه‌ها بیشتر می‌شود.

فرماندار شهرستان فردوس تصریح کرد: در حوزه ورزش و جوانان تکمیل پروژه ۵ زمین چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته که تاکنون ۳ زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسیده و ۲ زمین دیگر در دست اجرا قرار گرفته است.

او عنوان کرد: در حوزه‌های ریلی، هلال احمر، صدا و سیما، گردشگری، دانشگاهی، نوسازی مدارس و سایر حوزه‌ها اقدامات خوبی انجام شده و در حال پیگیری روند اجرای طرح‌ ها هستیم.

حلاج مقدم ادامه داد: احداث ۱۷ کیلومتر از باند دوم فردوس- دیهوک بعد از بلاتکلیفی در سال‌های گذشته دوباره از سر گرفته شد و تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


بیشتر بخوانید


فرماندار شهرستان فردوس بیان کرد: بخشی از تجهیزات پزشکی برای بیمارستان‌های این شهرستان تامین شده و در حال پیگیری برای تامین دستگاه سی تی اسکن و ام ار آی هستیم.

او تصریح کرد: در زمینه احیای قنات بلده فردوس که شاهرگ اقتصادی منطقه قلمداد می‌شود قدامات خوبی صورت گرفته است و طرح‌ های آبخیز داری، لایروبی قنوات و سازه‌های آبخیز داری بخش زیادی از پروژه‌ها به بهره برداری رسیده و بخشی نیز هم اکنون در حال انجام است.

حلاج مقدم اظهار کرد: توسعه رشته‌های دانشگاهی در دانشگاه پیراپزشکی و دانشگاه فرهنگیان فردوس اجرا شده و رشته‌های مد نظر در حال اضافه شدن هستند.

فرماندار شهرستان فردوس ادامه داد: در صدد هستیم تا پایان امسال و پایان دولت مصوبات را اجرایی کنیم.

او اظهار کرد: یکی دیگر از این مصوبات بحث گازرسانی به ۴ روستای عشایری شهرستان فردوس است که در هفته دولت امسال گازرسانی به ۳ روستا انجام شد و تا پایان امسال تمامی روستا‌های واجد شرایط این شهرستان از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.