سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همکاری برخی حاکمان عربی با صهیونیست‌ها خیانتی آشکار به حقوق فلسطین است

امام جمعه موقت سنندج گفت: توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به حقوق وآرمان فلسطینیان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا سید احسن حسینی امام جمعه موقت سنندج  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سنندج گفت: امروز که مردم مظلوم فلسطین در نهایت ظلم و ستم قرار دارند حاکمان برخی کشور‌ها به نام مسلمانان دست در دست صهیونیست‌ها می‌گذارند در حالیکه حتی مردم کشورشان نیز از این کار رضایت ندارند.

او با بیان اینکه حساب مردم آن‌ها از حکومت جداست و این جنایات حاکمان آن‌ها است، افزود: آن‌ها وعده همکاری و ایجاد پایگاه به رژیم غاصب اسرائیل می‌دهند تا مسلمانان فلسطین را از بین ببرند.

ماموستا حسینی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه اضافه کرد: تقوای الهی یکی از موارد مهمی است که انسان را به راه سعادت می‌برد، چون وقتی به تقوا مسلح شوید در مسیر عاقبت به خیری قرار می‌گیرید.

اوتواضع را یکی دیگر از موارد سعادت مندی انسان دانست و یادآور شد: انسان باید مراقب چشم، زبان و همه رفتار خود باشد.

 امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه متواضعین انسان‌هایی صالح، امین و دلسوز مردم هستند و به راه حق می‌روند،گفت: انسان نباید خود را از دیگران برتر بداند و یا خودرایی و خودخواهی داشته باشد.

ماموستا حسینی رحم را از رفتار‌های دیگری دانست که انسان را به سوی سعادت هدایت می‌کند و تاکید کرد: برادری، دوستی و عاطفه در جوامع ما کمرنگ شده است این در حالی است که بدون رحم اجتماع رو به تاریکی می‌رود.

او با اشاره به اینکه خداوند رحیم است و رسول خدا، پیامبر رحمت نامیده شده و ما نیز باید همین‌گونه عمل کنیم، افزود: صله رحم را بجا آوریم و از حال یکدیگر آگاه باشیم.

امام جمعه موقت سنندج همچنین از خیرین که در دوره کرونا به مراکز بهداشتی و پزشکی و مردم کمک کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.