سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی؛

رانندگان با احتیاط برانند

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی از رانندگان خواست امروز در آخرین جمعه فصل تابستان از عجله و شتاب در هنگام رانندگی خودداری و با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ رضائی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: به دلیل شیوع کرونا حجم تردد‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش چشمگیری داشته است و ترددها بیشتر در داخل استان و محور‌های روستایی است.

او با بیان اینکه عصر امروز با توجه به تعطیلی روز جمعه و آخرین جمعه تابستان، حجم تردد‌ها ۱۰۰ درصد افزایش خواهد داشت، افزود: از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های شهری و روستایی استان را دارند درخواست می‌شود سفر‌ها را به شب موکول نکنند و حتما در روز حرکت کرده و مقررات را رعایت کنند.


بیشتر بخوانید


سرهنگ رضائی با بیان اینکه بیشترین حوادث برای موتورسواران رخ می‌دهد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹ نفر از موتورسواران در جاده‌های استان بر اثر حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: به دلیل حجم بالای تردد موتورسواران در محور‌های روستایی استان درخواست می‌شود ضمن استفاده از کلاه ایمنی، این افراد بیشتر مراقبت کنند و از عجله و شتاب بپرهیزند.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.