سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل بازارچه صنایع‌دستی سمنان نیاز به تخصیص اعتبار استانی دارد

مدیر کل میراث‌فرهنگی استان سمنان گفت : تخصیص اعتبارات استانی برای تکمیل طرح بزرگ بازارچه دائمی صنایع‌دستی سمنان ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی جمال مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: اعتبارات ملی به تنهایی جوابگوی تکمیل این طرح نیست و علی اصغر مونسان وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در سفر به استان سمنان و دیدار هفته گذشته، بر تخصیص اعتبارات استانی برای تکمیل این طرح تاکید کرد.

او با بیان اینکه تا کنون ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به اجرای این طرح اختصاص یافت، افزود: از سال ۱۳۹۷ تا کنون این طرح ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تخصیص اعتبارات استانی برای تکمیل بازارچه ضروری است.

جمال بیان کرد: سمنان به عنوان مرکز استان، فاقد بازارچه دائمی صنایع‌دستی است و همراهی مسئولان استانی، این آرزوی دیرینه هنرمندان و مردم استان را محقق می‌کند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان راه اندازی بازارچه صنایع‌دستی را در حمایت از هنرمندان، فراهم شدن زمینه معرفی و فروش تولیدات صنایع دستی و جذب گردشگر به استان موثر دانست و گفت: این بازارچه یکی از طرح‌های جهش تولید در سمنان است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.