سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مهر آخرین مهلت ارسال آثار به دو سالانه جایزه کتاب اصفهان

آخرین مهلت ارسال آثار به دوسالانه جایزه کتاب اصفهان پایان مهرماه ۹۹ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اصغر مختاری معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: بیست و پنجمین دوسالانه جایزه کتاب اصفهان به منظور شناسایی و معرفی کتاب‌های برتر در حوزه‌های مختلف و ارج نهادن و تکریم پدیدآورندگان و تولیدکنندگان این آثار و سایر بخش‌های مرتبط با نشر کتاب برگزار می‌شود.

اصغر مختاری افزود: در بیست و پنجمین دوسالانه آثار ارسالی باید از فروردین ۹۷ تا پایان اسفندماه ۹۸ و برای نخستین بار چاپ شده و دارای برگ اعلام وصول یعنی تایید شده اداره ارشاد باشند.

او با بیان اینکه کتاب‌های درسی و کمک آموزشی را مشمول شرکت در دوسالانه نمی‌شوند گفت: اصفهانی بودن ناشر یا پدیدآورنده و یا مرتبط بودن موضوع آثار با اصفهان از جمله شروط حضور در دوسالانه جایزه کتاب اصفهان است.

مختاری با اشاره به اینکه آثار رسیده در مراحل استانی و خارج استانی را فعالان و خبرگان حوزه کتاب و نشر داوری می‌کنند گفت: آثار رسیده به دبیرخانه براساس رده‌بندی ده دهی شامل کلیات، دین، فلسفه و روان شناسی، دین، اجتماع، زبان، علوم، فنون، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا بررسی می‌شود.

او با بیان اینکه نتایج و مراسم اختتامیه در بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود. گفت: در این دو سالانه علاوه بر ناشران و نویسندگان، در بخش جنبی از کتاب‌فروشی‌ها و توزیع‌کنندگان کتاب نیز تقدیر می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به نشانی اینترنتی isfahan.farhang.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.