سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام گذاری ۵۰ مکان ورزشی به نام شهدا در استان کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به نام گذاری ۲ مکان ورزشی در استان کرمانشاه به نام ۲ شهید والامقام دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس امسال ۵۰ مکان ورزشی در سراسر استان به نام شهدا نام گذاری می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: شهدای عزیز سهم بزرگی بر گردن هرکدام از ما دارند و ترویج نام و یاد این عزیزان همواره در دستور کار بوده و امیدواریم بتوانیم در این امر مهم تلاش کنیم.

او افزود:در آستانه هفته دفاع مقدس، ۲ مکان ورزشی درشهرستان دهای کنگاور و دالاهو به نام شهدای والامقام دفاع مقدس نامگذاری شد.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ مکان ورزشی در سراسر استان با نام و یاد شهدای عزیز دفاع مقدس نامگذاری شده است، اظهار کرد:در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس ۲ مکان ورزشی دیگر استان به نام شهدای والامقام نامگذاری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد:بر این اساس مجموعه ورزشی روستای فش کنگاور به نام جانباز شهید حاج نوروزعلی عظیمی از شهدای این روستای ولایتمدار و همچنین سالن ورزشی شهر ریجاب در شهرستان دالاهو نیز به نام شهید والامقام حاج حمید قادری از شهدای این منطقه نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.