سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی پراید در راور، ۴ کشته و مصدوم برجای گذاشت+ تصاویر

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در پی واژگونی خودروی سواری پراید در محور روستایی شهرستان راور به سمت استان یزد دو نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی، رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: حدود ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه امروز واژگونی خودروی سواری پراید در محور روستایی شهرستان راور به سمت استان یزد حادثه آفرید.

او افزود: متاسفانه در این تصادف رانندگی دو نفر در دم جان باختند و دو نفر مجروح دیگر مجروح شدند.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: مصدومان این حادثه به همت اورژانس پیش بیمارستانی به مرکز درمانی راور منتقل شدند.

او بیان کرد: علت حادثه، ناتوانی راننده در کنترل خودرو گزارش شده است.

امداد رسانی هوایی و زمینی به مصدومان حادثه ترافیکی راور

 سید محمد صابری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز درباره این حادثه گفت: به علت سقوط خودرو پراید از روی پُل در کیلومتر ۴۵ محور راور به بهاباد (یزد) که امروز رخ داد، متاسفانه یک کودک ۲ ماهه و یک زن ۳۱ ساله به علت شدت جراحات وارد شده در دم جان باختند.

او افزود: در این حادثه رانندگی، یک کودک ۹ و یک مرد ۳۲ ساله مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی تیم‌های فوریت‌های پزشکی و مراقبت‌های درمانی با اورژانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) راور منتقل شدند.

صابری بیان کرد: این مصدومان بعد از اقدامات کادر درمانی بیمارستان علی بن ابیطالب برای تکمیل مراقبت‌های درمانی با اورژانس هوایی به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

 

 

انتهای پیام / م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.