سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشت ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری به آغوش خانواده

از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد در استان چهارمحال و بختیاری آزاد شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید صیادی مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۲ زندانی جرائم غیرعمد با مبلغ بدهی ۱۱۹ میلیارد و ۴۱۱ میلیون و ۷۲۲ هزار ریال به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

او افزود: از این تعداد زندانی آزاد شده ۳۹ نفر با بدهی مالی، ۲۲ نفر بدهی مهریه، یک نفر دیه و دو نفر با ارائه خدمات مددکاری و مشاوره‌های حقوقی و قضایی آزاد شدند.

صیادی با بیان اینکه از کل مبلغ بدهی ۴۱۱ میلیون و ۷۲۲ هزار و ۱۰۴ ریال با قبول اعسار از سوی مراجع قضایی کم شده است، اضافه کرد: همچنین شکات بیش از ۵۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال گذشت کرده و یک میلیارد و ۱۷ میلیون ریال آورده مددجویان بوده است.


بیشتر بخوانید


مدیر نمایندگی ستاد دیه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین از محل تفاهم‌نامه سازمان زندان‌ها و بنیاد مستضعفان برای آزادی نیازمندان جرائم غیرعمد ۱۰ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال کمک بلاعوض پرداخت شده است و این زندانیان بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

او گفت: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند از طریق واریز وجوه خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۲۵۶۹۰ و همچنین شماره حساب ۱۰۵۳۲۵۸۲۸۰۰۸ نزد بانک ملی و به نام ستاد دیه به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کنند.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.