سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز رسمی تمرینات تیم فوتسال اهواز از هفته آینده

مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: پس از اعلام نتایج تست کرونا، تمرینات رسمی تیم فوتسال به صورت رسمی از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدسالار محمدنیا مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: پس از اعلام نتایج تست کرونا، تمرینات تیم فوتسال را به صورت رسمی از هفته آینده آغاز می‌کنیم و همچنین تا امروز تمامی خواسته‌های کادر فنی را تامین کردیم و به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هستیم که پس از توافق و قطعی شدن با این بازیکن، نام آن را اعلام خواهیم کرد و کار ما در فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد.

محمدنیا بیان کرد: در فصل نقل وانتقالات رشید قلی پور، حمدالله قنواتی، سعید ترابیده، فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی به خدمت تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در آمدند همچنین هومن یعقوبی، سینا ممبینی، شایان بنادری، سعید ممبینی، امید خانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی قرارداد خود را با تیم فوتسال ملی حفاری برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

مدیر عامل باشگاه ملی حفاری اهواز در پایان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم و در ۲ گروه ۷ تیمی از اول آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
تیم خیلی مسخره است حالم بهم خورد