سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی افزایش قیمت فولاد و نهاده‌های دامی زیر ذره بین کمیسیون اصل ۹۰

افزایش قیمت فولاد و و نهاده های دامی در دستور کار کمیسیون اصل نود مجلس قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،نصرالله پژمانفر نمایندم مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل نود به موضوع افزایش قیمت فولاد در کشور ورود کرده و رسیدگی به این موضوع در دستورکار روز یکشنبه هفته آینده کمیسیون (۳۰ شهریور ۹۹) قرار دارد.

او افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده مسئولان ذی‌ربط به جلسه کمیسیون دعوت شده‌اند و با حضور این مسئولان موضع در جلسه روز یکشنبه هفته آینده مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: موضوع دیگر بحث افزایش قیمت نهاده‌های دامی است که در کارگروه کشاورزی کمیسیون مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و در ادامه جلسه روز یکشنبه با حضور مسئولان ذی‌ربط این موضع هم در کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پژمانفر بیان کرد: همچنین در جلسه روز یکشنبه هفته آینده موضوع قاچاق به طور عام اعم از قاچاق کالا، ارز و... با حضور مسئولان ذی‌ربط مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

او تصریح کرد: متأسفانه با ارتباط گیری برخی جریانات با بدنه دولت شاهد تشکیل مافیا در حوزه فولاد، نهاده‌های دامی در قاچاق کالا هستیم که این مافیا موجب افزایش قیمت فولاد و نهاده‌های دامی در کشور شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تاکید کرد: در حوزه قاچاق کالا نیز متأسفانه این مافیا باعث شد تا از مبادی رسمی و غیررسمی کالا به کشور قاچاق شود و به تولید کشور آسیب بزند.
 
منبع: فارس
 
انتهای پیام// ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.