سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر نماینده ولی فقیه خوزستان از تلاش‌های نیروی انتظامی

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از تلاش‌های مجدانه نیروی انتظامی در برقراری امنیت تقدیر کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد  نماینده ولی فقیه خوزستان گفت: امنیت از سری نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم که در کشور ما حفظ و نشر آن بر عهده نیروی انتظامی است و برای برقراری امنیت پایدار در جامعه نیاز به مولفه‌های بسیاری است که در کنار هم موجب نشر و تولید امنیت خواهند شد.

او افزود: نیروی انتظامی کشور و بخصوص فرماندهی انتظامی استان به راستی و از روی انصاف تاکنون به خوبی پای کار بودند و در طول شبانه روز برای امنیت مردم با هوشیاری و مجدانه تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: به طبع وقتی سایر مولفه‌ها به میدان نیایند و در کنار هم قرار نگیرند موجب وقوع برخی سرقت‌ها و جرایم در جامعه می‌شود که این خود به تنهایی نمی‌تواند نافی زحمات دوستان نیروی انتظامی باشد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان از نیرو‌های پرتوان، زحمت کش و پرتلاش هستند که در تمام موارد بخصوص در راهپیمایی اربعین حسینی، راهیان نور و سیل در کنار مردم پای کار بود و کلیه مجموعه نیروی انتظامی را در برقراری امنیت بکارگیری کرد که واقعاً کار بزرگ و قابل تقدیری بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برقراری امنیت مطالبه بحق مردم است،گفت: نیروی انتظامی تاکنون با تمام توان در صحنه بوده هرجند که برای پایداری پایداری و برقراری امنیت می‌بایست کلیه مولفه‌های مورد نیاز در جامعه در کنار هم قرار گیرند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.