سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید تیم ناظر بهداشت از مدارس کوهبنان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان گفت: مقرر شده تیم ناظر بهداشت از مدارس و رعایت مسائل بهداشتی بازدید کرده و در موارد نیاز تذکر لازم را به مدیر و دانش آموزان ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمدرضا حسینی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان که با حضور اعضا در محل اداره آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: با توجه به بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور ماه، تمامی توصیه‌ها و شیوه نامه‌های مرتبط با بازگشایی، قبل از این تاریخ به مدارس ارسال شده بود.

او افزود: جلسات متعددی را با مدیران مدارس قبل از آغاز سال تحصیلی داشتیم و مواردی از جمله رعایت موارد بهداشتی را به آن ها متذکر شدیم و قرار شد، تمامی مدارس وسایل بهداشتی را خریداری کرده و برای استفاده دانش آموزان در محیط آموزشی قرار دهند.

حسینی همچنین بر تعامل با شبکه بهداشت شهرستان اشاره کرد و گفت: طی جلساتی که با ریاست شبکه بهداشت و درمان داشتیم، قرار شد تا تیم ناظر بهداشت نیز از مدارس و رعایت مسائل بهداشتی بازدید کرده و در موارد نیاز تذکر لازم را به مدیر و دانش آموزان ارائه دهد. 

امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، قوانین ویژه بهداشتی در مدارس گذاشته است. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.