سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاروان نذر آب، شادی را به میان کودکان سرچاه عماری شهرستان خوسف آورد

معاون امور داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی ازمستقرشدن تیم شادی و نشاط ویژه کودکان درکاروان نذر آب خبرداد.

بخشی معاون امور داوطلبان هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: این گروه با هدف شادی بخشی به کودکان و نوجوانان در روستای محروم سرچاه عماری از دیروز آغاز به فعالیت کرده است.

او افزود: این تیم علاوه بر شور و نشاط و امید در بین کودکان سبب ایجاد دوستی، وحدت ملی و محلی میان بچه‌ ها می ‌شود.

بخشی با بیان اینکه این تیم از ابتدای استقرار مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفته است بیان کرد: انتقال پیام فرهنگی، تربیتی، بهداشتی و آموزش کمک‌ های اولیه در قالب زبان هنر در دستور کار این گروه است.


بیشتر بخوانید 


معاون امور داوطلبان هلال احمر استان اظهارکرد: توزیع بسته‌ های آموزشی، لوازم التحریر، کفش و اسباب بازی از دیگر برنامه‌ های تیم شادی در کاروان نذر آب بود.

او گفت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا این کاروان بارعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی شادی را به میان بچه‌ها آورده است.

بخشی با اشاره به ۲۰ روستای کم برخوردار در این شهرستان بیان کرد: در این کاروان خدمات درمانی و ویزیت رایگان پزشکی هم به این روستا‌ ها ارائه خواهد شد.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم تا فعالیت این کاروان‌ها هر ساله استمرار و مرهمی بر درد‌های مردم باشد.

انتهای پیام / ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.