سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سرا‌های نوآوری در دانشگاه آزاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پرداختن به اقدامات نوآورانه و تشویق دانشجویان به فعالیت‌های علمی به زودی «سرا‌های نوآوری» را در کشور راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدمهدی تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عنوان کرد: دانشگاه آزاد ظرفیتی ملی و اجتماعی است که باید از آن برای پیشرفت کشور استفاده کرد.

او افزود: به دنبال آن هستیم که از این سرمایه عظیم مردمی برای توسعه مناطق مختلف کشور بهره گیری کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این دانشگاه به دنبال طراحی الگو توسعه در استان‌های کشور است، گفت: باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که سرمایه عظیم دانشگاه آزاد متناسب با نیاز مردم در مناطق مختلف تغییر جهت دهد و حل مشکلات کمک کند.

طهرانچی عنوان کرد: اکنون بیش از ۲ هزار پایان نامه معتبر علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تهیه است که در هرکدام از آن‌ها می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

او با بیان اینکه ظرفیت‌های تحقیقاتی دانشگاه آزاد در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت، گفت: در استان‌های مرزی بحث تاثیر آموزش در توسعه و افزایش بهره‌وری را دنبال می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام اینکه به زودی سرا‌های نوآوری در کشور راه اندازی خواهیم کرد، ادامه داد: دانشجویان در این محیط می‌توانند با محیط کار واقعی آشنا و برای ورود به بازار کار شوند.

طهرانچی افزود: مهمترین دغدغه امروز مردم کشورمان اشتغال و اقتصاد است از این رو ما به دنبال آن هستیم که به اندازه خود در پاسخگویی به این دغدغه تلاش کنیم.

فرهاد گل محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد در استان کرمانشاه چهار واحد، پنج مرکز و ۲ آموزشگاه سما دارد که در مجموع ۱۶ هزار دانشجو معادل ۴۵ درصد کل دانشجویان استان را در خود جا داده است.


انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.