سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش۲۱ هزار آمر به معروف در خراسان رضوی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امسال ۲۱ هزار نفر به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش‌های لازم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را فرا می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر افراسیابی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: امسال ۲۱ هزار نفر به صورت حضوری و غیر حضوری آموزش‌های لازم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر را فرا می‌گیرند، تاکنون آموزش پنج هزار نفر در این استان پایان یافته است.

او با بیان اینکه احکام، معارف و قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر از جمله موارد تدریس شده در کلاس‌های آموزشی است، افزود: با توجه به شیوع کرونا آموزش‌های حضوری با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ادامه داد: ۷۰ مربی آموزش دیده دارای مجوز متون آموزش مقدماتی تدوین شده را در این استان آموزش می‌دهند.

افراسیابی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا علاقه‌مندان برای شرکت در دوره‌های غیرحضوری می‌توانند با مراجعه به کانال آموزش این ستاد در پیام رسان بله، صوت آموزش‌ها و درس نامه امربه معروف و نهی ازمنکر را دریافت و به صورت حضوری در آزمون‌های ستاد شرکت کنند.

او تصریح کرد: برای شرکت در دوره‌های آموزشی سن خاصی مطرح نیست، ولی از نظر سواد افراد شرکت کننده باید در سطح معمولی آشنا به خواندن و نوشتن باشند.
 
انتهای پیام.// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.