سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرده برداشتن از ماجرای حضور نیسان آبی های اردکان در قاچاق سوخت

فرمانده انتظامی اردکان از ماجرای دستگیری سارقان نیسان های این شهرستان می گوید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو نیسان در سطح شهر اردکان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات فنی و پلیسی یکی ازسارقان را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان تصریح کرد: متهم در اداره پلیس ابتدا منکر سرقت شد، اما در مواجه با مدارک و مستندات سرانجام لب به اعتراف گشود و به همکاری در سرقت خودروی نیسان با سه همدست خود اعتراف کرد که طی عملیات‌های جداگانه هر سه سارق دیگر دستگیر شدند.

سرهنگ صادقیان اظهارداشت: متهمان در ادامه اعتراف کردند که خودرو نیسان را پس از سرقت در اردکان به یکی از شهر‌های شرق کشور منتقل کرده اند و در قبال مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال به قاچاقچیان سوخت فروخته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده و با دستور مقام قضائی تحویل زندان شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص و کشف سایر سرقت‌های احتمالی از سوی متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.