سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آخرین هفته از شهریور صورت می گیرد؛

برپایی نماز جمعه در ۵۴ نقطه از استان کرمان

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان گفت: نماز جمعه ۲۸ شهریور در تمامی پایگاه‌های اقامه نماز جمعه استان به جز شهر‌های کرمان و کوهبنان اقامه خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید محمد جعفری، مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه نماز جمعه ۲۸ شهریور در شهر‌های کرمان و کوهبنان برگزار نمی‌شود، گفت: فردا در ۵۴ نقطه از استان نماز جمعه برپا می‌شود.

او افزود: خوشبختانه، به علت رعایت مرتب دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری نماز جمعه، تاکنون هیچ مورد ابتلا به بیماری کرونا ویروس از برپایی این آیین مذهبی گزارش نشده است و نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان، تابع تصمیمات ستاد کرونا است و تاکنون بهترین همکاری را با ستاد مبارزه با کرونا داشته است، بیان داشت: به جز ۲ شهر کوهبنان و کرمان، نماز جمعه در سایر شهر‌های استان کرمان با رعایت فاصله گذاری و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 او تصریح کرد:  از ۱۱ مهرماه نماز جمعه با رعایت دستورالعمل بهداشتی در سراسر استان، بدون استثنا برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کرمان از تمامی نمازگزاران شهر‌های اعلام شده خواست: ماسک، مهر، سجاده و پلاستیک یک بار مصرف برای کفش به همراه داشته باشند و از وسایل شخصی خود استفاده و فاصله گذاری اجتماعی را با افراد رعایت کنند.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.