سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ کارگاه تهیه مواد غذایی در شرق اهواز

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز از پلمب ۴ کارگاه متخلف در زمینه تهیه مواد غذایی از سوی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق اهواز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد مشکورنیا رئیس مرکز بهداشت شرق و دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به برخورد‌های قانونی با متخلفان سلامت، گفت: طی بازدید‌های کارشناسان در زمینه کنترل، نظارت بر بازار و اماکن مرتبط با سلامت، ۴ کارگاه تهیه مواد غذایی را پلمب کردند.

او افزود: این ۴ کارگاه شامل سه کارگاه تهیه لبنیات و یک کارگاه شیرینی پزی در محدوده شرق اهواز است و در همین زمینه کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شرق ضمن اقدام به نمونه برداری از محصولات تهیه شده در این کارگاه ها، نکات لازم را به متصدیان این کارگاه‌ها که علیرغم آموزش‌های لازم، در اصلاح فرآیند تولید، اقدام موثری انجام نداده بودند، ارائه دادند.

مشکورنیا بیان داشت: پس از اخذ مجوز‌های قضایی لازم و با همکاری اداره اماکن نیروی انتظامی، این کارگاه‌ها پلمب شدند و همیشه بخصوص در شرایط کنونی بحران کرونا حفظ سلامت شهروندان در اولویت کاری کارشناسان بهداشت شرق اهواز است.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز تصریح کرد: از این رو، کنترل مواد غذایی بویژه در کارگاه‌های تولیدی که مواد نیمه آماده یا آماده شده سایر واحد‌های صنفی را تامین می‌کنند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.