سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید دستگاه جدید سونوگرافی بیمارستان راه زینب (س) بندر امام خمینی (ره)

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر گفت: دستگاه جدید سونوگرافی برای تنها بیمارستان شهر بندر امام خمینی (ره) خریداری شد.

محمد شنبدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دستگاه جدید سونوگرافی برای تنها بیمارستان شهر بندر امام خمینی ره خریداری و به بیمارستان تحویل داده شد.

او در ادامه با اشارهب تسریع در روند تشخیص بیماری ها افزود: با توجه به نقش بسیار مهم بخش‌های پاراکلینیکی در روند تشخیص بیماری، شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر با حمایت شرکت عملیات غیر صنعتی و هیئت امنای ارزی وزارت، این دستگاه سونوگرافی را به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در راستای سرعت بخشیدن به روند تشخیص و درمان شهروندان فهیم خریداری کرده است.

شنبدی بیان داشت: دستگاه جدید از نظر کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از دستگاه‌های برتر است که قابلیت انواع سونوگرافی‌های بارداری و زنان، شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضای بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.