سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات رایگان سپاه حضرت نبی اکرم در هفته دفاع مقدس

سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در هفته دفاع مقدس در هشت شهرستان استان خدمات رایگان درمانی به مردم ارائه می‌دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه سپاه حضرت نبی اکرم (ص) و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : خدمات کادر بهداشت و درمان انصافا در تاریخ این کشور بی سابقه بوده و یادگاری خوبی برجای گذاشتند.

او گفت : در انجام هرکاری با گذشت زمان، روحیه و انگیزه‌ها ممکن است کم شود، ولی انصافا تعهد و انگیزه عزیزان کادر بهداشت و درمان استان ما کم نشده و ملت ایران این فداکاری‌ها را فراموش نخواهند کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از حمایت و پشتیبانی مجموعه سپاه استان در مدیریت کووید ۱۹ تقدیر کرد و افزود: همکاری متولیان ۲ نعمت اصلی یعنی سلامت و امنیت خدمات خوبی را به مردم ارایه کرده است.

محمودرضا مرادی افزود: از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی تخصصی شهرستان‌های استان رشد چشمگیری داشته اند.

او گفت: تلاش می‌کنیم در هفته دفاع مقدس به بیماران نیازمند در مناطق مختلف تحت شرایط مراقبت کرونا خدمات تخصصی و فوق تخصصی مناسبی ارائه کنیم.

«ردین امیری مدیرکل صدا و سیما کرمانشاه گفت: از کادر بهداشت و درمان قدردانی ویژه دارم که انصافا در بحران کرونا مجاهدانه خدمت کردند و این خدمات عاشقانه همچنان ادامه دارد و شایسته سپاسگزاری است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه گفت: در هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا هفت مهر به مدت هشت روز در هشت شهرستان تیم‌های تخصصی و فوق تخصص اعزام می‌شوند و بیماریابی و ارجاع بیمار در روز‌های اعلام شده توسط شبکه‌ها انجام می‌گردد.

رضا منصوری افزود: موارد اعمال جراحی و خدمات پزشکی در سطح اول به بیمارستان‌های شهرستان‌ها و در سطح بالاتر به مراکز درمانی شهر کرمانشاه انجام می‌شود.

او گفت: در این برنامه، تخصص‌های ریه، پوست، قلب و عروق، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی، گوارش و کبد، نفرولوژی اطفال، و انکولوژی به مناطق اعزام می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.