سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری قزلجه در صحن علنی:

طرح دوفوریتی افزایش قیمت خرید تضمینی گندم مشکلات را از سر راه خودکفایی بر می‌دارد

نماینده مردم بستان آباد گفت: طرح افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی مشکلات را از سر راه کشاورزان و خودکفایی بر می‌دارد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد در جلسه علنی امروز پارلمان و در موافقت با طرح دوفوریتی افزایش قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی اظهار کرد: با افزایش قیمت شدید نهاده‌های کشاورزی مواجه هستیم، اما با این طرح بارقه امیدی در دل کشاورزان ایجاد می‌شود.

وی افزود: کمیته‌ای پیش از این در قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی وجود داشت که نظر خود را به هیئت دولت اعلام کرده و بعد از آن این هیئت قیمت نهایی را تعیین می‌کرد که این امر در طرح دوفوریتی ما حذف شده و بر اساس آن شورای تصمیم‌گیر نهایی است.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس ادامه داد: در ترکیب شورا برخی تشکل‌ها، نماینده بخش کشاورزی، اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها در تصمیم‌گیری مشارکت داده خواهند شد.

نوری قزلجه تصریح کرد: قرار است که میزان تورم و هزینه تمام شده در محصولات مشابه وارداتی در قیمت نهایی لحاظ شود و در قانون قید شده حق رأی نمایندگانی که عضو هستند حذف شده و فقط آنها می‌توانند به عنوان ناظر حضور یابند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس گفت: این طرح مناسب شرایط فعلی کشور است و مشکلات را از سر راه کشاورزان و خودکفایی بر می‌دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.