سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی پایگاه های جشن عاطفه ها در استان کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه‌ها در سطح استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محمدرسول شیخی‌زاده مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از آغاز جشن عاطفه‌ها با شعار «شور عاطفه‌ها» با پویش ایران همدل ۲، در استان کردستان خبرداد و گفت: پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی امروز چهارشنبه ۲۶ شهریور ماه جاری در میادین اصلی تمام شهرستان‌های استان برپا و تا ۲۸ شهریور دایر بوده و آماده جمع‌آوری کمک‌های خیران و مردم نوعدوست است.

او افزود:امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سطح استان کاهش یافت و در هر شهرستان تنها یک پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌ها دایر می‌شود.

 شیخی‌زاده بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش‌های دانش‌آموزان بیشتر بصورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی انجام می‌شود علاوه بر لوازم‌التحریر، کیف و کفش، تامین ملزوماتی همانند گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در اولویت است.

او افزود:امسال ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش نیاز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به تعهد ۲۵ میلیارد ریالی استان برای جمع آوری کمک‌های جشن عاطفه‌ها در سال جاری بیان کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به صورت غیرحضوری از سامانه پرداخت الکترونیکی از طریق کد #۰۸۷*۸۸۷۷* یا به شماره کارت ۰۴۷۳، ۰۰۰۰، ۹۹۷۹، ۶۰۳۷ پرداخت کنند.

گفتنی است؛ هم‌اکنون ۱۴ هزار دانش‌آموز و ۱۵۰۰ دانشجوی نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان هستند.

جشن عاطفه‌ها با شعار شور عاطفه‌ها با پویش ایران همدل ۲، از روز شنبه ۲۲ شهریور همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا ۱۱ مهر ادامه دارد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.